Villes-sur-Auzon - Reisverslag uit Villes-sur-Auzon, Frankrijk van Klaske Heeringa - WaarBenJij.nu Villes-sur-Auzon - Reisverslag uit Villes-sur-Auzon, Frankrijk van Klaske Heeringa - WaarBenJij.nu

Villes-sur-Auzon

Door: Klaske

Blijf op de hoogte en volg Klaske

28 Juni 2021 | Frankrijk, Villes-sur-Auzon

We hebben 3 mooie dagen gehad in Bonnieux! Gisteren hebben we een heerlijke salade gegeten in hetzelfde restaurantje waar we 10 jaar geleden ook gezeten hadden. Ik vertelde dat aan de ober en hij vond dat we niet weer zo lang moesten wachten dus: tot volgend jaar?
Vanmorgen de boel weer ingepakt, water geloosd en gevuld, en via 888 bochten naar Villes-sur-Auzon, een mooie plek op de camping municipal gevonden met overal WiFi! Onderweg ook nog boodschappen aangevuld voor de komende 3 dagen.

• 28 Juni 2021 - 15:30

Evert:

Het ziet er heerlijk uit! Mooie schilderachtige foto's bij het vorige verslag!!

Geniet ervan! :-)

• 28 Juni 2021 - 18:37

Elly:

Hoi hoi,
    Ik geniet van de reisverslagen.Fijn om te lezen dat het goed gaat.