3e dag, Thuis! - Reisverslag uit Entrechaux, Frankrijk van Klaske Heeringa - WaarBenJij.nu 3e dag, Thuis! - Reisverslag uit Entrechaux, Frankrijk van Klaske Heeringa - WaarBenJij.nu

3e dag, Thuis!

Door: Marten

Blijf op de hoogte en volg Klaske

21 Juni 2021 | Frankrijk, Entrechaux

De planning was zuidwaarts, naar de Ardeche en dan door naar de Cevennen. Helaas bleek het weer de komende dagen daar niet heel geweldig. Gisteravond dus zwaar overleg wat we moesten doen. Van alles bedachten we maar uiteindelijk wilden we toch graag naar (onze) Provence. En zo namen we weer afslag 19 ,Bollène, en voelt het weer als thuiskomen. We zijn op een mooie camping in Entrechaux gearriveerd. Het gemak van een camper is dat we met een kwartiertje met een glaasje Rosè onder de luifel zaten. Wie doet je wat! Daarna lekker gegeten en straks bij het restaurant even naar de tweede helft van het Nederlands elftal kijken. We willen hier in elk geval 3 dagen blijven en dan zien we wel weer. Eerst maar twee dagen heerlijk op de fiets van de omgeving genieten.

• 21 Juni 2021 - 18:59

Elly:

Thuis in de Provence!! Ik schrok, ik dacht thuis Roden. Gelukkig niet.
    Geniet van de vertrouwde omgeving.
    Op naar het volgende verslag.
    Groeten.

• 21 Juni 2021 - 23:15