Dag 2, Beaune - Reisverslag uit Beaune, Frankrijk van Klaske Heeringa - WaarBenJij.nu Dag 2, Beaune - Reisverslag uit Beaune, Frankrijk van Klaske Heeringa - WaarBenJij.nu

Dag 2, Beaune

Blijf op de hoogte en volg Klaske

20 Juni 2021 | Frankrijk, Beaune

Gisteravond hevig onweer in Diekirch, desondanks toch goed kunnen slapen. We wilden nog een dag in Luxemburg blijven maar alles was zo nat, daarom de boel ingepakt en zijn we gaan rijden, bestemming onbekend…
Ook onderweg veel regen gehad, Marten wilde doorrijden naar het zuiden maar dat werd mij te gortig en zo zijn we gestopt in Beaune.
Net een wandeling door het centrum gemaakt, veel mooie gebouwen, o.a. Hotel Dieu.
Morgen gaan we verder zuidwaarts

• 20 Juni 2021 - 20:50

Elly:

Hoi hoi,
    Leuk die reisverslagen.
    Hier ook veel regen en onweer gehad gisteren en eergisteren.
    Nu rustig.
    Bevalt het tot nu toe goed?
    Liefs.

• 20 Juni 2021 - 21:30

Evert:

Wat een eind gereden zeg. Heerlijk! Hier inderdaad veel onweer en regen.