Malaucène - Reisverslag uit Malaucène, Frankrijk van Klaske Heeringa - WaarBenJij.nu Malaucène - Reisverslag uit Malaucène, Frankrijk van Klaske Heeringa - WaarBenJij.nu

Malaucène

Door: Klaske

Blijf op de hoogte en volg Klaske

06 Juli 2021 | Frankrijk, Malaucène

Vanmorgen zijn we naar de camping in Malaucène vertrokken, een ritje van ongeveer 10 km.
Marten heeft het dorp al even verkend en ik ben naar de pottenbakker gefietst om een bloempot te kopen, die heb ik in mijn rugzak meegenomen, hierdoor bleef het maar bij 1!
Het waait hier erg hard, we hebben de luifel maar weer ingedaan, we gaan zometeen in het dorp eten.
Morgen is de Tour hier, alle wegen rondom het dorp zijn “barré”!

  • 06 Juli 2021 - 18:35

    Elly:

    Hoi,
    Hier waait het ook behoorlijk stevig. Morgen de Tour!! Erg druk met toeschouwers??
    Eet smakelijk.
    Mijn bestelling geef ik graag door tzt.
    Lieve groet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Malaucène

Klaske

Samen met Marten ga ik voor het eerst met een camper op vakantie!

Actief sinds 16 Juni 2021
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 2136

Voorgaande reizen:

19 Juni 2021 - 11 Juli 2021

Mijn eerste reis

Landen bezocht: